Page 256 - Laporan Tahunan 2014 - Kementerian Pelancongan & Kebudayaan Malaysia
P. 256
Sepanjang Majlis Bersama Penggiat Industri Pelancongan sempena kempen
MyFEST 2015 berlangsung di setiap negeri, sesi taklimat telah berjaya
mengumpulkan lebih 6,000 penggiat industri pelancongan di negeri yang terdiri
daripada kumpulan berikut:

• Agensi-agensi pelancongan
• Hotel
• Pemandu pelancong
• Syarikat kereta sewa
• Persatuan Homestay
• Persatuan Pemandu teksi
• Badan bukan kerajaan
• Agensi-agensi kerajaan peringkat negeri
• Pelajar universiti dan kolej

MyFEST 2015: COUNTDOWN ADVERTORIAL CAMPAIGN

Bagi memantapkan dan mengukuhkan lagi program-program dan acara-
acara bersempena dengan MyFEST 2015, pihak Sekretariat telah menghasilkan
Malaysia Year of Festival 2015: Countdown Advertorial Campaign untuk mewar-
warkan dan mewujudkan kesedaran orang ramai mengenai kempen Malaysia
Year of Festival (MyFEST) 2015.

Countdown Advertorial telah diterbitkan di akhbar tempatan seperti Utusan
Malaysia, New Straits Times, China Press, Tamil Nesan serta Borneo Post.

252 LAPORAN TAHUNAN 2014
Kementerian Pelancongan Dan Kebudayaan Malaysia
   251   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261