Page 2 - Annual Report MOTAC 2016
P. 2
KISAI NDUNGAN
04-07 Visi, Misi, Dasar & Objektif SEKTOR PELANCONGAN SEKTOR PENGURUSAN
Dan Piagam Pelanggan
18 Bahagian Dasar Pelancongan & Hubungan 140 Bahagian Kewangan
08 Perutusan Menteri Antarabangsa 146 Bahagian Pengurusan Sumber Manusia
Pelancongan Dan Kebudayaan 160 Bahagian Akaun
36 B ahagian Pembangunan Industri 170 Bahagian Pengurusan Maklumat
10 Perutusan Ketua Setiausaha 64 Bahagian Pelesenan Pelancongan 174 Bahagian Pentadbiran
74 Pusat Pelancongan Malaysia (MaTiC)
12 Peneraju KPK 92 Pusat Malaysia Rumah Keduaku (MM2H)
14 Carta Organisasi SEKTOR KEBUDAYAAN
98 B ahagian Dasar Kebudayaan UNIT-UNIT
114 B ahagian Hubungan Antarabangsa
182 Unit Komunikasi Korporat
Kebudayaan 190 Unit Audit Dalam
126 Bahagian Pengurusan Acara 194 Unit Perundangan
134 Bahagian Pembangunan Prasarana 198 Unit Integriti
04-07 Visi, Misi, Dasar & Objektif SEKTOR PELANCONGAN SEKTOR PENGURUSAN
Dan Piagam Pelanggan
18 Bahagian Dasar Pelancongan & Hubungan 140 Bahagian Kewangan
08 Perutusan Menteri Antarabangsa 146 Bahagian Pengurusan Sumber Manusia
Pelancongan Dan Kebudayaan 160 Bahagian Akaun
36 B ahagian Pembangunan Industri 170 Bahagian Pengurusan Maklumat
10 Perutusan Ketua Setiausaha 64 Bahagian Pelesenan Pelancongan 174 Bahagian Pentadbiran
74 Pusat Pelancongan Malaysia (MaTiC)
12 Peneraju KPK 92 Pusat Malaysia Rumah Keduaku (MM2H)
14 Carta Organisasi SEKTOR KEBUDAYAAN
98 B ahagian Dasar Kebudayaan UNIT-UNIT
114 B ahagian Hubungan Antarabangsa
182 Unit Komunikasi Korporat
Kebudayaan 190 Unit Audit Dalam
126 Bahagian Pengurusan Acara 194 Unit Perundangan
134 Bahagian Pembangunan Prasarana 198 Unit Integriti