Page 169 - Laporan Tahunan Kementerian Pelancongan Dan Kebudayaan Malaysia 2015
P. 169
Kementerian Pelancongan
dan Kebudayaan Malaysia

4. Pengurusan Aduan ICT

Sepanjang tahun 2015, aduan ICT yang diterima dan
diselesaikan oleh BPM adalah seperti berikut :

Bil. Kategori Aduan Jumlah KESIMPULAN
1. Aplikasi 374
2. Perkakasan 456 Sepanjang tahun 2015, BPM berjaya mencapai
3. Rangkaian 61 objektif dan sasaran yang ditentukan walaupun
4. Lain-Lain 131 pelbagai cabaran dan halangan ditempuhi. Kejayaan
Jumlah Besar 1,022 ini dikecapi atas usaha pegawai dan kakitangan
BPM dalam menyelesaikan tugasan-tugasan harian
dengan penuh semangan dan dedikasi. Dengan ini,
BPM berjanji akan meningkatkan mutu penyampaian
perkhidmatan ICT dengan tekun, berdedikasi dan
berintegriti pada tahun hadapan.

166 - 167
   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174