Page 187 - Laporan Tahunan 2014 - Kementerian Pelancongan & Kebudayaan Malaysia
P. 187
6. Pengurusan Aduan ICT
Sepanjang tahun 2014, aduan ICT yang diterima dan diselesaikan oleh
BPM adalah seperti berikut :

Bil. Kategori Aduan Jumlah
1. Aplikasi 224
2. 277
3. Perkakasan 19
4. Rangkaian 109
Jumlah Besar Lain-Lain 629

KESIMPULAN

Sepanjang tahun 2014, BPM berjaya mencapai objektif dan sasaran yang
ditentukan walaupun pelbagai cabaran dan halangan ditempuhi. Kejayaan
ini dikecapi atas usaha pegawai dan kakitangan BPM dalam menyelesaikan
tugasan-tugasan harian dengan penuh semangat dan dedikasi.

LAPORAN KPK 183
Sektor Pengurusan Pusat Malaysia Rumah Keduaku ( MM2H )
   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192