Page 325 - Laporan Tahunan Kementerian Pelancongan Dan Kebudayaan Malaysia 2015
P. 325
Kementerian Pelancongan
dan Kebudayaan Malaysia

AKTIVITI-AKTIVITI PROMOSI
1. Promosi Pelancongan di Peringkat Antarabangsa.
Sepanjang tahun 2015, Tourism Malaysia Ibu pejabat serta 35 buah pejabat dan lapan wakil pemasaran di luar

negara telah menganjurkan lebih daripada 900 program promosi yang merangkumi misi jualan; pameran
dan ekspo; seminar dan bengkel; dan promosi tempatan antaranya ialah Malaysia Megameet 2015, ASEAN
Media Bloggers Tourism Hunt dan ASEAN Celebrity Explore Quest Malaysia 2015. Disamping itu Tourism
Malaysia turut menyertai pameran dan ekspo pelancongan antarabangsa utama seperti Internationale
Tourismus-Börse (ITB) di Berlin, Jerman, World Travel Market (WTM) di London, United Kingdom, ASEAN Tourism
Forum 2015 (ATF) di Nay Pyi Taw, Myanmar, China International Travel Mart (CITM) di Kunming, China, Arabian
Travel Market (ATM) di Dubai, Emiriah Arab Bersatu dan South Asia Travel & Trade (SATTE) di New Delhi, India.

Majlis Pelancaran MyFest 2015 di India oleh YB Menteri Pelancongan dan Kebudayaan Malaysia

0322 - 0323
   320   321   322   323   324   325   326   327   328   329   330