Page 179 - Laporan Tahunan Kementerian Pelancongan Dan Kebudayaan Malaysia 2015
P. 179
Kementerian Pelancongan
dan Kebudayaan Malaysia
Rajah 5
Geraf menunjukkan perbezaan jumlah penerimaan aduan di bawah bidang kuasa (Akta Industri Pelancongan
1992) bagi tahun 2014 dan 2015
2014
2015
Rajah 6
Carta menunjukkan peratusan tempoh penyelesaian aduan yang telah diambil oleh KPK mengikut tahap
kompleksiti aduan yang diterima
Sederhana
(15 Hari Bekerja)
7%
Mudah Kompleks
(5 Hari Bekerja)
64%
29%
176 - 177
dan Kebudayaan Malaysia
Rajah 5
Geraf menunjukkan perbezaan jumlah penerimaan aduan di bawah bidang kuasa (Akta Industri Pelancongan
1992) bagi tahun 2014 dan 2015
2014
2015
Rajah 6
Carta menunjukkan peratusan tempoh penyelesaian aduan yang telah diambil oleh KPK mengikut tahap
kompleksiti aduan yang diterima
Sederhana
(15 Hari Bekerja)
7%
Mudah Kompleks
(5 Hari Bekerja)
64%
29%
176 - 177