Page 177 - Laporan Tahunan Kementerian Pelancongan Dan Kebudayaan Malaysia 2015
P. 177
Kementerian Pelancongan
dan Kebudayaan Malaysia

Rajah 2
Statistik menunjukkan penerimaan aduan mengikut sumber bagi tahun 2015

Laman Web

E-mel
Surat/Faks

Telefon
Borang Kaunter
Aduan Jabatan
Surat Khabar
Biro Pengaduan Awam
Lain-lain (Nyatakan)
1MOCC
Lain-lain (Nyatakan)
KPDNKK
Lain-lain (Nyatakan)
FACEBOOK

Rajah 3
Statistik menunjukkan jumlah penerimaan aduan mengikut kategori pelancong bagi tahun 2015

Pelancong Tempatan
(Domestic Tourists)
479

58%

Pelancong Asing
(Foreign Tourists)

89

15%

174 - 175
   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182